پاورپوینت پانلهای سیمانی خشک

پاورپوینت پانلهای سیمانی خشک

پاورپوینت پانلهای سیمانی خشک

دانلود فایل پاورپوینت آشنایی با پانلهای سیمانی خشک (مصالح نوین ساختمانی) ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.در سال 2002 ميلادي دو شركت بين المللي پانلهاي ساختار سيماني خشك را توليد و به بازار فروش عرضه نمودند…

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 1679 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران و ساختمان

توضیحات کامل

پاورپوینت آشنایی با پانلهای سیمانی خشک (مصالح نوین ساختمانی) ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:
در سال 2002 ميلادي دو شركت بين المللي پانلهاي ساختار سيماني خشك را توليد و به بازار فروش عرضه نمودند. اين پانلها بعنوان يكي از مصالح نوين در بازار فروش مصالح اروپائي مطرح و معرفي شده است. اين سيستم با نام تجاري آكوا پانل براي استفاده در انواع پوشش هاي ديوارها، سقفها و كفهاي داخلي و خارجي مورد استفاده قرار ميگيرند. اين نوع پانلها ميتوانند در انواع مختلف ساخت و ساز شامل پوشش ديوارهاي داخلي در معرض آب و رطوبت، پوشش نماي خارجي ساختمان، پوشش انواع سقفها و كفها، انواع ساختمانهاي تجاري، صنعتي، كشاورزي و غيره و نهايتاً بعنوان مصالح قابل دسترس واجرا توسط همه مردم، طراحي، توليد و مورد استفاده قرار گيرد.
اين سيستم داراي مزيتهاي بسيار زيادي نسبت به مصالح سنگين سنتي و همچنين نسبت به ساختار گچي خشك ميباشد كه مهمترين آن ضد آب و رطوبت آنها است. اين سيستم در ابعاد و اندازه وضخامتهاي مختلف، شكلهاي معماري مورد نياز، رنگهاي متنوع، مقاوم در برابر آتش و غيره توليد و مورد استفاده گرفته و داراي مقاومت خمشي حدود 8 مگا پاسكال مي باشد. تكنيك هاي نصب و اجرا در اين سيستم بسيار ساده و آسان مي باشد و بر روي انواع زير سازي چوبي، فلزي و غيره قابل اجرا و نصب ميباشد. اين نوع ساختار به علت خشك بودن سرعت كار را افزايش داده و روي آن انواع نما سازي، انواع دكوراسيون، كاشي و سراميك و غيره قابل اجرا ميباشد. چنانچه در اين سيستم مطابق جزئيات و مشخصات ارائه شده اجرا و آب بندي شود به هيچ عنوان آب نفوذ نخواهد نمود. در اين مقاله سعي شده با ارائه بعضي جزئيات اين سيستم معرفي و نحوه اجراي سيسنم تك لايه و چند لايه توضيح داده شود.
و…

 

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
انتخاب پانلهای ساختاری خشک سیمانی برای سیستم ساخت و ساز حرفه ای
مشخصات و مزاياي استفاده از پانلهاي ساختار خشك سيماني
حمل و برش پانلهای ساختار سیمانی خشک
تكنيك ها و روشهاي نصب
نتیجه گیری
مراجع و منابع

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 32 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

هدیه محصول:
فایل ورد استفاده از خرده شیشه در بتن (8 صفحه)

توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *