پاورپوینت روانشناسی نوجوانی

پاورپوینت روانشناسی نوجوانی

پاورپوینت روانشناسی نوجوانی شامل 36 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید
دسته بندی روان شناسی
بازدید ها 15
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1733 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

پاورپوینت روانشناسی نوجوانی

فروشنده فایل

کد کاربری 3845

کاربر

پاورپوینت روانشناسی نوجوانی

پاورپوینت روانشناسی نوجوانی شامل 36 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

روانشناسی نوجوانی به عنوان حوزه‌ای از روانشناسی رشد به بررسی ویژگیهای دوران نوجوانی می‌پردازد و تغییرات آنرا از جنبه‌های مختلف جسمانی ، روانی و اجتماعی و … مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

تاریخچه روانشناسی نوجوانی

در نوشته‌های پاپیروس مصری حدود 4000 سال پیش نسبت به دوره نوجوانی اظهار نگرانی شده است و نیز در قدیمیترین مطالعاتی که در زمینه نوجوانی به عمل آمده است، فلاسفه بزرگ یونان جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده‌اند، از جمله افلاطون و ارسطو. ارسطو تغییرات مربوط به دوره نوجوانی را شرح داده و تاریخ تقریبی آن را در نزد دختران و پسران یونانی در حدود چهارده سالگی تعیین کرده است. در دوارن اخیر ژان ژاک روسو در کتابهای خود از اسرار دوران رشد که آن را تولد ثانوی نامیده است بحث می‌نماید.

مقاله‌ای که برنهایم در سال 1892 به نام مطالعه درباره بلوغ منتشر ساخت، اولین اثری است که پژوهشگران مختلف را به اکتشاف در جان بلوغ وادار کرد. 1800 پزشک به مطالعه بلوغ جنسی و تغییرات همزمان با آن توجه خاصی پیدا کردند. اما برای اولین بار استانلی هال نوجوانی را به حیطه روانشناسی نوین وارد کرد. او توجه خود را بر خصوصیات روانی نوجوانان متمرکز کرد و اهمیت مطالعه این دوارن را یادآور شد.

نظریه‌های تحولات فرد را تکراری از تحولات نوع می‌داند و به طبع نوجوانی به علت نزدیک بودن به بالاترین مرحله تحول نوع ، مقام ممتازی می‌یابد. پژوهشهای استانلی هال که او را پدر روان شناسی نوجوانی می‌دانند با انتشار کتاب “بلوغ” در سال 1905 به اوج اهمیت خود رسید و سبب پیدایش علمی بنام هبلوژی یا علم به احوال جوانی شد.

محققین با اتکا به این علم جدید و جوان به اکتشاف در جهان ناشناخته‌ای به نام نوجوانی پرداختند و نتیجه این تلاشها منجر به این مفهوم گردید که قرن بیستم را عصر نوجوان شناسی علمی لقب داده‌اند.

و …


فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه روانشناسی نوجوانی

نظریات مختلف در روانشناسی نوجوانی

مباحث مورد بحث در روانشناسی نوجوانی

روش پژوهش در روانشناسی نوجوانی

کاربرد یافته‌های روانشناسی نوجوانی

پایان

عنوان : روانشناسی نوجوانی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.69 مگابایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت روانشناسی نوجوانی

روشهای تقویت اعتماد به نفس در کودکان – نمناک

در ادامه نکاتی را برای تقویت اعتماد به نفس کودکان معرفی خواهیم کرد. … این فایل را روی سیستم پاورپوینت اجرا کنم اما اصلا نمی توانم تا آن موقع این کار را انجام دهم.

پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، پرورش اعتماد به … …

اعتماد به نفس کودک,اعتماد به نفس کودکان,افزایش اعتماد به نفس کودکان,تست اعتماد به نفس کودکان,اعتماد به نفس در کودکان,تقویت اعتماد به نفس کودکان,اعتماد به …

[PPT]اعتماد به نفس

داشتن تصوير زيبائي از آينده خود تقويت كننده اعتماد به نفس شخص است; قهرماني … اعتماد به نفس من را تقويت مي‌كند; سفره پهن كردن و پذيرائي ميهمان براي كودكان …

پاورپوینت پرورش اعتماد به نفس در کودکان – bir98

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ – پاورپوینت پرورش اعتماد به نفس در کودکان. برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید · دریافت این فایل · برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید.

بالا بردن اعتماد به نفس کودکان – تبیان

پرسش: چگونه می توان اعتماد به نفس كودكان را بالا برد؟ پاسخ: راهکارهای زیر می تواند در افزایش اعتماد به نفس کودکان مفید باشد: ارتباطی محترمانه با او داشته باشید.

پاورپوینت پرورش اعتماد به نفس در کودکان – دانلود مقاله و پروژه

پاورپوینت پرورش اعتماد به نفس در کودکان شامل 42 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما.

دانلود فایل پاورپوینت پرورش اعتماد به نفس در کودکان – …

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ – پاورپوینت پرورش اعتماد به نفس در کودکان شامل 42 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت …

تحقیق در مورد پرورش اعتماد به نفس در كودكان 35ص

۱۶ شهریور ۱۳۹۶ – تحقیق در مورد پرورش اعتماد به نفس در كودكان 35ص محصول * تحقیق در مورد پرورش اعتماد به نفس در كودكان 35ص* را از سایت ما دریافت نمایید.

راه هایی برای افزایش اعتماد به نفس کودکانمان – مشاوره …

در این مطلب روش‌هایی برای تقویت اعتمادبه‌نفس کودک پیشنهاد شده است. … این فایل را روی سیستم پاورپوینت اجرا کنم اما اصلا نمی‌توانم تا آن موقع این کار را انجام دهم.

شناخت ! – تقويت اعتماد به نفس در كودكان و پيشرفت تحصيلي

علل عدم اعتماد به نفس : 1 – در ارتباط با خود 2- خانواده 3- اجتماع لزوم ایجاد اعتماد به نفس امكان ایجاد اعتماد به نفس سنین آمادگی طرق پرورش اعتماد به نفس در کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *